Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Servis Apple – Jak se připravit na servis?


 

Servis Apple

 

Příprava iPhonu nebo iPadu na servis Apple

Než přinesete své rozbité zařízení do servisu, je dobré udělat tyto kroky. Ušetříte čas a uchráníte své informace.

Než zařízení přinesete

Dříve než-li se vydáte do autorizovaného servisu, svému operátorovi, jinému servisnímu středisku nebo do Apple Storu, proveďte tyto kroky. Pokud nejde iPhone nebo iPad zapnout, udělejte co nejvíce kroků je možné.

  1. Proveďte zálohu svého iOS zařízení
  2. Nachystejte si ke svému zařízení heslo k Apple ID. U specifických druhů oprav, je nutné vypnutí služby Find My iPhone nebo smazání zařízení a odhlášení Apple ID ze zařízení.
  3. Pokud servis vyžaduje doklad o koupi, přineste jej sebou nebo zašlete dodatečně elektronicky.
  4. Dříve než vyrazíte do servisu, ověřte si, jestli není potřeba si domluvit schůzku.

Než své zařízení pošlete do servisu Applu

Pokud jste se rozhodli své zařízení odeslat k opravě nebo výměně, proveďte tento postup, případně jej provede servis Apple za vás. Pokud iOS zařízení nejde zapnout nebo nereaguje, proveďte co nejvíce těchto kroků:

  1. Proveďte zálohu iOS zařízení.
  2. Jděte do Nastavení > Zprávy a vypněte iMessage.
  3. iPhone nebo iPad vymažte. Jděte do Nastavení > Obecné > Obnovit > Smazat data a nastavení. Zadejte svůj kód a heslo k Apple ID pokud k tomu budete dotázáni. Jestliže vám nejde iOS zařízení vymazat, protože se nedá zapnout nebo nereaguje, můžete tak učinit přes portál www.icloud.com.
  4. Odstraňte nebo vyněte zámek aktivace.
  5. Ze zařízení vyjměte SIM kartu, sundejte kryt a příslušenství jako je nabíjecí kabel nebo adaptér, si ponechejte.

Ceník oprav zařízení

Zobrazit


Jak zálohovat iPhone, iPad a iPod touch

Pokud si budete své iOS zařízení zálohovat, budete mít k dispozici kopii informací, v případě, že by jste si někdy měnili iPhone nebo iPad. Dobré je to taky v případě, že si své zařízení rozbijete nebo si poškodíte displej zařízení.

Možnost zálohování

Zálohu můžete provést pomocí iCloudu nebo iTunes. Volba záleží na vás a na možnostech zařízení. Nejlerychlejší a nejjednodušší způsob je, nechat si zařízení zazálohovat ve svém servisním středisku.

Zálohování pomocí iCloudu

zdroj: apple.cz
zdroj: apple.cz

Další možnosti

Kontakt PrahaZobrazit ceník oprav

iSupport.cz

se mění na

MacPodpora.cz

 

od června 2017

    Napište nám








    Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

      Odpovídáme rádi a všem




      Odpovím Vám hned, jak to půjde

        Chci si rezerovat termín









        Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

          Potřebuji zachránit data ihned





          Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

            Objednávám servisní výjezd







            Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

              Objednávka svozu

              Objednáme pro vás přepravu na všechna Apple zařízení po celé ČR.
              Smluvní partneři jsou přepravní společnosti DPD a Messenger. Zařízení je pojištěno přepravcem.

              Kam chcete poslat zařízení?








              Odesláním formuláře zákazník souhlasí s podmínkami svozu, dále souhlasí s našimi obchodními a servisními podmínkami a zásadami pro zpracování osobních údajů.

              Po odeslání objednávky na svoz zařízení vás budeme kontaktovat a pošleme k vám kurýra.

              S přepravou vám pomůže

              Tereza

              (Po-Pá: 10:00-17:00)