Jsme otevření všemu a nebojíme se ukázat
Chci vám srdečně poděkovat, že dáváte smysl naší práci
Od roku 2010 společnost MacPodpora, s.r.o. urazila kus cesty. Během 13 let fungování jsme nabyli cenných zkušeností, které začínáme uplatňovat také ve firemním sektoru a ve školství. Jedním z našich stálých zákazníků jsou např. fakulty Univerzity Karlovy, Akademie věd ČR nebo největší úvěrová a finanční skupina BNP Paribas.
V roce 2010 jsem založil MacPodporu, protože v ČR byla minimální nebo špatná podpora pro koncové uživatele Mac. V roce 2012 MacPodpora odkoupila konkurenční společnost iSupport, která se zabývala opravami iOS zařízení. Díky této fůzi, byla v roce 2013 založena MacPodpora, s.r.o. a stala se tak jediným servisním střediskem, které umožňovalo kompletní podporu a servis pro iOS a macOS zařízení. Během dalších let jste nás mohli celkem 2x vidět na Apple konferenci iCon Prague. Ve stejný rok jsme se stali partnerem největšího Hong Kong veletrhu elektroniky 2013 a získali jsme Apple Certified Mac Technician.
V roce 2014 vznikla další pobočka v Brně na Příkopě 27b. Aktuálně opravujeme stovky zařízení každý měsíc. Momentálně společnost poskytuje práci 11 lidem a jen díky šikovnosti a koordinaci tohoto skvělého týmu, jsme schopni vám denně pomáhat také na našem MacPodpora HelpDesku, vzdáleně se vám starat o počítače Mac a předvídat tak možné poruchy dřív než se stanou.
Nyní poskytujeme všechny opravy Apple Level 4. Proto jsme schopni vám opravit i základní desku MacBooku nebo iPhonu. Poskytujeme také vylepšení a omlazení Maců, zajišťujeme školení se zaměřením na efektivitu času a vytvořili jsme pokladní aplikaci Andrej do iPhonu a iPadu, která pomáhá desítkám zákazníků řešit EET pana ministra financí.
Radek Bodeček
Neodpovídám hned, ale odepisuji všem a rád. Pokud i Vy mi chcete
předat podněty nebo zpětnou vazbu, budu Vám velmi vděčný.
Kdo další za tím stojí?
Každý váš podnět nebo problém rozebereme do šroubku.
Jsme mladý a schopný tým, plný báječných lidí.
-
Carlos
Vedoucí, Technician Geek, pobočka Praha
specializace macOS, iOS, iMac, MacBook, iPhone, iPad, opravy a diagnostika základních desek
záchrana dat -
Jakub
Servisní technik
specializace macOS, iOS, iMac, MacBook, iPhone, iPad, opravy a diagnostika základních desek
záchrana dat -
Pája
Recepce, Customer Care
specializace opravy iOS a Mac, soft skill, reklamace -
Filip
Vedoucí a specialista na Macy a iPhony, pobočka Brno
specializace macOS, iOS, iMac, MacBook, iPhone, iPad, opravy a diagnostika základních desek
záchrana dat -
Petr
Apple Guru
Specialista, který řeší problémy přímo u našich zákazníků doma -
Soňa
Back office
back office, paperwork, byrokracie -
Verča
Koordinátorka, redaktorka
naše specialistka na sociální sítě, informuje Vás o aktuálních novinkách ve světe Apple a našem servisu -
Radek
Jednatel
v důchodu
“ Každý den, tento skvělý tým pro vás dělá maximum.
Všem se bohužel zavděčit nemůžeme, přesto vás chci osobně ujistit,
že spokojenost zákazníka je pro nás na prvním místě. Radek Bodeček, CEO ”
Kdo jsme a co děláme?
Naši spokojení zákazníci
Protože v naší společnosti řešíme komplexní služby, je váš osobní život a čas na tom o poznání lépe.
-
Ondřej Gregor Brzobohatý
“Milé prostředí i lidé, co vám s vaším jabkem vyjdou vstříc a můžete si být jistí, že ho nenechají shnít. ”
-
Luboš Xaver Veselý
“Jedno z mála míst, kde profesionalita a dnes již vyhynulý přátelský přístup se pojí do jednoho.”
-
Ondřej Svoboda
“rychlá, bezproblémová komunikace, 100% klientský přístup, profesionální personál. Naše společnost i moje rodina využívá služeb.”
-
Martin Juža
“Se službami společnosti MacPodpora jsem velmi spokojen. Jednání probíhá na profesinální úrovni a veškeré zakázky jsou vyřízené ve velmi krátkém čase.
Jsem rád, že jsme našli kvalitního partnera pro produkty Apple.” -
Radim Kolarsky
“Rad bych, abyste do budoucna fungovali jako prvni linie podpory pro IT doma u rodicu. Kdyzkoliv se neco stane, kdyz nejsem v Praze, tak tak je dobre mit schopne a spolehlive lidi, a budu se tedy tesit na dalsi spolupraci. :)”
-
Josef Novotný
“Perfektní servis. Na začátku vás uvítá usmívající se holčiny z Mac kavárny a nasměrují na servis. Technik prokonzultuje problém a zapíše do zakázek. Druhý den přišel mail s ukončením opravy a možnosti vyzvednutí. Platit můžete i platební kartou což vítám. Cena diagnostiky přijatelná Doporučuji, velká spokojenost.”
-
Karin Genton-L'Epée
“thank you
I am very happy and satisfied with the repair of my IPAD and the friendly and efficient customer service Smile” -
Ondřej Lipár
“Rychlá a profesionální pomoc s porouchaným MacBookem Pro. Můžu pouze doporučit.”
-
Petr Fodor
“MacPodporu jsem využil při resuscitaci svého iMacu, který nešel jakkoliv spustit. Hledání příčiny nebylo snadné, ale měl jsem z průběžného informování od techniků pocit, že se opravdu snaží najít zakopaného psa a pomoct mě. Teď už “velký iPad”, jak mu přezdívá dvouletá dcera, opět šlape jako hodinky.”
-
Ing.Marek Mojžišík
“Zákazníkem MacPodpory jsem již přes 5 let a stále věrný.”