Jsme otevření všemu a nebojíme se ukázat

Chci vám srdečně poděkovat, že dáváte smysl naší práci

Od roku 2010 společnost MacPodpora, s.r.o. urazila kus cesty. Během 7 let fungování jsme nabyli cenných zkušeností, které začínáme uplatňovat také ve firemním sektoru a ve školství. Jedním z našich stálých zákazníků jsou např. fakulty Univerzity Karlovy, Akademie věd ČR nebo největší úvěrová a finanční skupina Cetelem.

V roce 2010 jsem založil MacPodporu, protože v ČR byla minimální nebo špatná podpora pro koncové uživatele Mac. V roce 2012 MacPodpora odkoupila konkurenční společnost iSupport, která se zabývala opravami iOS zařízení. Díky této fůzi, byla v roce 2013 založena MacPodpora, s.r.o. a stala se tak jediným servisním střediskem, které umožňovalo kompletní podporu a servis pro iOS a macOS zařízení. Během dalších let jste nás mohli celkem 2x vidět na Apple konferenci iCon Prague. Ve stejný rok jsme se stali partnerem největšího Hong Kong veletrhu elektroniky 2013 a získali jsme Apple Certified Mac Technician.

V roce 2014 vznikla další pobočka v Brně na Příkopě 27b. Aktuálně opravujeme stovky zařízení každý měsíc. Momentálně společnost poskytuje práci 11 lidem a jen díky šikovnosti a koordinaci tohoto skvělého týmu, jsme schopni vám denně pomáhat také na našem MacPodpora HelpDesku, vzdáleně se vám starat o počítače Mac a předvídat tak možné poruchy dřív než se stanou.

Nyní poskytujeme všechny opravy Apple Level 4. Proto jsme schopni vám opravit i základní desku MacBooku nebo iPhonu. Poskytujeme také vylepšení a omlazení Maců, zajišťujeme školení se zaměřením na efektivitu času a vytvořili jsme pokladní aplikaci Andrej do iPhonu a iPadu, která pomáhá desítkám zákazníků řešit EET pana ministra financí.

podpis Radek Bodeček, DiS. MBA

Neodpovídám hned, ale odepisuji všem a rád. Pokud i Vy mi chcete
předat podněty nebo zpětnou vazbu, budu Vám velmi vděčný.

Napsat zpětnou vazbu

Kdo další za tím stojí?

Každý váš podnět nebo problém rozebereme do šroubku.

Jsme mladý a schopný tým, plný báječných lidí.

  • Apple Guru Miloslav

    Technician Geek
    specializace macOS, iOS, iMac, MacBook, iPhone, iPad, opravy a diagnostika základních desek
    záchrana dat

  • Soft skill Jareček

    Servisní technik
    specializace macOS, iOS, iMac, MacBook, iPhone, iPad, opravy a diagnostika základních desek
    záchrana dat

  • Apple Guru Tereza

    Recepce, iPhone, Support
    specializace opravy iOS a Mac, soft skill, reklamace

  • Adam

    Programmer
    Server programátor, PHP, CSS, vývoj aplikací

  • Jan

    Technik a specialista na Macy
    HW a SW opravy, programátor analytik

  • Mladý a nadějný Michael

    Apple podpora a školení
    Michael dělal 2 roky šéfredaktora na Apple fóru. Nyní své vědomostí sdílí s našimi zákazníky.

  • Paper Bureaucracy Míša

    Back office
    back office, paperwork, byrokracie

  • Big Support Alenka

    Parts manager
    specializace správa dílů, Level 1 opravy a reklamace

  • Great Woman Jana

    Parts manager
    specializace správa dílů, Level 1 opravy a distribuce dílů

  • Coordinator Radek

    Jednatel
    péče o firemní zákazníky, servis, obchod a marketing

Třeba ty?

technik, odborník, copywriter
zde může být klidně i
tvoje fotka

Mám zájem

“ Každý den, tento skvělý tým pro vás dělá maximum.
Všem se bohužel zavděčit nemůžeme, přesto vás chci osobně ujistit,
že spokojenost zákazníka je pro nás na prvním místě. Radek Bodeček, CEO ”

Kdo jsme a co děláme?