MacPodpora magazín

Autorizovaný servis a Mac podpora v ČR

Autorizovaný servisApple ServisČlánkyiPhoneMac

Jsme zemí 2.kategorie

Pro Apple jsme zemí patřící do 2. kategorie, proto je zde support a podpora pro Apple zařízení stále minimální, stejně tak jako pro autorizovaný servis. Pokud jste se někdy zkoušeli dovolat na Apple linku pro ČR, jistě víte že to byl nesnadný úkol.

Apple linka je sice placenou službou, ale konzultanti většinou úhradu nevyžadují. Jejich nadšení pro pomoc zákazníkům je odměnou sama o sobě. Apple se totiž o své zaměstnance skvěle stará a poskytuje jim vše pro to, aby jejich práce byla více než profesionální.

Naší velikou výhodou na trhu je, že máme v týmu skvělého konzultanta přímo z Apple telefonické podpory.

V ČR je 5 autorizovaných servisních středisek

  • Český servis
  • Directom
  • VSP data
  • iStyle
  • iTS

 

S vyřízením záruční opravy vám všechny výše uvedené servisy pomohou. Pokud jste si ovšem rozbili displej iPhonu, iPadu, polili jste si MacBook kapalinou, nebo jej poškodili pádem, o svoji záruku jste přišli. Veškerá tato poškození jsou klasifikována jako fatální poškození přístroje a není zde prostor pro smlouvání s Applem čí je to chyba.

Autorizovaný servis vám neudělá ústupek

Zákazníci, kterým Apple nevyhoví s uplatněním jejich reklamace se s touto opravou obrací na různé servisy, včetně našeho. Jelikož support, servis a pozáruční opravy provádíme déle než 7 let, máme za tuto dobu mnoho zkušeností a s výše uvedenými autorizovanými servisy úzce spolupracujeme. Díky tomu jsme schopni pomoci zákazníkovi i se záruční opravou mnohdy i přes to, že přímo u Apple nepochodil a většinou i za kratší čas, než když to zákazník řeší sám.

Větší pravděpodobnost uznání poškození v záruce máte

Schopnost predikovat problémy a poruchy s Macem dřív než přijdou, nám dává jako jedinému servisnímu centralizovanému středisku tu výhodu, že nás zákazníci vyhledávají těsně před koncem vypršení jejich záruční doby. Důvod je prostý, zákazník se totiž dozví jestli je jeho zařízení v pořádku nebo se s ním začíná něco dít. Pokud má Mac totiž chyby a objevují se anomálie v jeho funkčnosti, může naším prostřednictvím požádat o uplatnění záruky u Apple a Mac tak dostane zpět zcela funkční s novými díly těsně před tím, než zákazníkovi doběhne záruční doba.

Ceník Apple Exchange programu – kolik stojí výměna zařízení u Applu

Využitím opravy zařízení v záruční době totiž lze oproti pozáruční opravě ušetřit mnohdy i desetitisíce korun. 

Umíme předvídat a diagnostikovat chyby u následujících modelů:

Pro více informací neváhejte kontaktovat naše techniky na telefoním čísle  777 121 294
Děkuji za Váš čas při čtení tohoto článku.

Veškeré vaše dotazy rádi zodpovíme

Chci pomoci s uplatněním záruky

Mohlo by vás zajímat

apple leasing

zarukaiphone