Centrum odpovědí - výměna displeje iPhone 6
Pokud nesete na servis rozbitý iPhone, doporučujeme pročíst tyto zásady úspěšné a rychlé opravy telefonu.
Příprava iPhonu na servis
- Zálohujte si svůj iPhone prostřednictvím iCloudu nebo iTunes. Záloha je důležitá při obnově iPhonu (zálohu dat může provést i náš servis).
- Připravte si vaše Apple ID a heslo do iPhonu
- Pokud je v iPhonu SIM karta, pokuste se ji vyndat a ponechat u sebe
- Kabely a jiné doplňky si nechejte u sebe
- Přečtěte si úplné pokyny, jak správně připravit iPhone na servis
Zálohování iPhonu
Příprava iPhonu na servis
Zásady společnosti Apple o ochraně osobních údajů
Po servisu / opravě
V momentě, kdy se vám vrátí iPhone z opravny, bude na něm pravděpodobně nový operační systém. Vaši SIM kartu vložte dovnitř. Spusťte iPhone a řiďte se pokyny, které uvidíte na displeji telefonu.
Jakmile budete mít hotovo, obnovte ze zálohy vaše data – případně o to můžete požádat servis.
Kvalitu práce a náhradních dílů garantujeme po dobu 6 měsíců od opravy. Mimo to, platí také práva o ochraně spotřebitele, která vyplývají ze zákona. Tato nabídka je platná vždy, pokud servis provádíme my nebo jiný autorizovaný servis na území ČR.
Ceny servisních prací
Otázky týkající se výměny displeje iPhone 6
-
Můžete vyměnit displej i když je v záruce?
Ano, výměnu provádí autorizované servisní středisko.
-
Mohu přijít o záruku při výměně displeje?
Pokud se provádí oprava autorizovaně, tak ne. Je potřeba myslet na to, do jakého servisu zařízení nesu.
-
Používáte originální díly?
Ano používáme, případně nejvyšší kvality A+