Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Provoz MacPodpora během epidemie

Opravujeme!

Má Váš MacBook či iPhone KORONAVIRUS? Nevadí, toto dokážeme léčit, ovšem pro zachování Vašeho i našeho zdraví, budeme v následujících dnech, či týdnech omezovat osobní kontakt na prodejně na minimum a budeme dočasně přecházet pouze na tzv. Mail-in model.

Vstup do servisu bude povolen po domluvě za následujících podmínek

1. Vstupujte prosím jednotlivě.

2. Používejte ochranné prostředky (rouška, respirátor, rukavice atd.)

3. Preferujeme platbu bezkontaktní formou. (bezkontaktní karta, apple pay, atd.)

4. Pokud se cítíte nemocní, zůstaňte prosím doma.

Preferujeme následující formy zasílání

1. Zařízení na opravu můžete po vlastní ose zasílat na naši adresu

MacPodpora s.r.o
Na bělidle 64/3
Praha 5, 150 00

 

Do balíčku připište Vaše kontaktní a fakturační údaje, podrobný popis závady


2. Objednávat můžete také naší službu svozu kurýrem

Do balíčku připište Vaše kontaktní a fakturační údaje, podrobný popis závady

UPOZORNĚNÍ! VZHLEDEM KE ZVÝŠENÉ POPTÁVCE SVOZŮ A AKTUÁLNÍ SITUACI V PRAZE, JE SVOZ K NÁM ZPOPLATNĚN ČÁSTKOU 149 KČ, PLATÍ DO ODVOLÁNÍ.

*Zařízení sváží třetí strana, předpokládáme že v následujících dnech či týdnech budou kurýři velmi vytížení, nedokážeme tedy garantovat expresní vyhotovení zakázky do jednoho dne.

Po přijetí zařízení na servis, Vás budeme kontaktovat emailem, expedice zařízení bude realizována kurýrní službou na dobírku, nebo zdarma po připsání platby na účet.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 777 121 294 či na emailové adrese zakaznici@macpodpora.cz

*mějte prosím na paměti, že situace se mění každým dnem, doba vyhotovení zakázky, či dodání náhradního dílu se proto může prodloužit

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.

4. Osobně na našich pobočkách Praha / Brno

Vstup do servisu za těchto podmínek:

1. Vstupujte prosím jednotlivě.

2. Používejte ochranné prostředky (rouška, respirátor, rukavice atd.)

3. Preferujeme platbu bezkontaktní formou. (bezkontaktní karta, apple pay, atd.)

4. Pokud se cítíte nemocní, zůstaňte prosím doma.

Přejeme všem hlavně HODNĚ zdraví a PEVNÉ nervy!!!

Tým MacPodpora.

iSupport.cz

se mění na

MacPodpora.cz

 

od června 2017

    Napište nám








    Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

      Odpovídáme rádi a všem




      Odpovím Vám hned, jak to půjde

        Chci si rezerovat termín









        Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

          Potřebuji zachránit data ihned





          Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

            Objednávám servisní výjezd







            Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

              Objednávka svozu

              Objednáme pro vás přepravu na všechna Apple zařízení po celé ČR.
              Smluvní partneři jsou přepravní společnosti DPD a Messenger. Zařízení je pojištěno přepravcem.

              Kam chcete poslat zařízení?









              Odesláním formuláře zákazník souhlasí s podmínkami svozu, dále souhlasí s našimi obchodními a servisními podmínkami a zásadami pro zpracování osobních údajů.


              Po odeslání objednávky na svoz zařízení vás budeme kontaktovat a pošleme k vám kurýra.

              S přepravou vám pomůže

              Tereza

              (Po-Pá: 10:00-17:00)