MacPodpora magazín
Oprava tabletu nemusí vyjít draho. Dbejte na kvalitu provedení
Oprava tabletu je mnohdy nákladnější než oprava telefonu. Jedná se o větší zařízení s větším displejem. Hlavní je ale kvalita servisu.
Když si koupíte iPad a do dvou let se rozbije, zřejmě ho půjdete reklamovat k prodejci. Máte záruku a prodejce zařídí jeho opravu, případně jej vymění za nový kus. Pokud ale uplynul rok nebo dva (záruční lhůta pro české zákazníky jsou 2 roky, pro podnikatele a ostatní rok) a tablet se rozbije, jedná se o pozáruční servis, který jde už úplně mimo prodejce. Kam poté zajít a co si připravit?
Oprava tabletu v servisu
Apple poskytuje k iPadu mnoho variant podpory a servisu a oprava tabletu je tak snadnou záležitostí. Vždy si vyberte tu, která je pro vás ta nejvhodnější. Případně vám můžeme pomoci sami s opravou prasklých displejů, přehráním systému, výměnou kus za kus apod.
Kontaktujte nás a my vám poradíme jaké zařízení vlastníte a kolik by stála oprava. Pokud se chcete sami přesvědčit o tom, jaký model iPadu máte – můžete využít snadné určení modelu iPadu přímo na stránkách Applu.
Pokud chcete pomoci osobně, zaneste váš iPad na naše servisní středisko v Praze Na Bělidle 64/3 nebo Brně Příkop 27b. Připravte si vaše Apple ID a heslo / zamykací kód tabletu.
Pozáruční servis – mimo záruku
iPad může mít vadu, na kterou se nevztahuje záruka ani zákon o ochraně spotřebitele. Kupříkladu je poškozený nehodou nebo při zavinění neautorizovaným zásahem / úpravou zařízení. V takovém případě není možné provést bezplatnou opravu. Nemusíte se ale bát, že si budeme účtovat přehnané sumy. Přesvědčit se můžete v našem ceníku oprav a dáte nám za pravdu.
Pokud by po opravě nastal problém, lze na ni uplatnit záruku. Běžným případem je například výměna dotykového skla v iPadu. Takový iPad 7. generace je po výměně displeje jako nový a máte 6 měsíců záruku na tento kus.
Naše kontakty
Napsat nám můžete na: