Nejčastější dotazy Apple oprav
-
Můžete vystavit fakturu na firmu?
Ano, můžeme. Nicméně do 10 tis. vystavujeme zjednodušený daňový doklad bez údajů o zákazníkovi.
-
Je nutné si rezervovat termín?
Není nutné si rezervovat termín opravy.
-
Můžu platit kartou/převodem?
Platit lze pouze kartou nebo v hotovosti na pobočce.
-
Jste plátci DPH?
Ano, jsme plátci DPH.
-
Můžu mluvit s technikem?
Vyžaduje-li to situace.
-
Jste autorizovaný servis?
Naši technici mají certifikaci Apple, ale záruční opravy sami neprovádíme. S autorizovanými servisy spolupracujeme a fungujeme jako sběrné místo.
-
Jaké používáte díly/baterie?
Originální.
-
Co dělat, když jsem zapomněl Apple ID?
Volat na jedinou oficiální Apple podporu pro ČR na čísle 800 700 527
-
Poskytujete nějaké množstevní slevy pro B2B klienty?
V případě poptávky na B2B spolupráci, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu zakaznici@macpodpora.cz
-
Proč potřebujete heslo?
Přístroj je nutné otestovat před/během/po opravě, abychom předešli možným reklamacím či skrytým vadám a mohli Vám dát záruku na opravu.
-
Je možné dostat zpět vymontovaný náhradní díl?
Původní díly se vrací výrobci Apple. Díl je možné vrátit, ale cena opravy je pak cca o 30% dražší.
-
Jak zacházet s nově vyměněnou baterií?
Nejlépe nabíjet do 80 % a vybíjet do 20 % a nenechávat zařízení na nabíječce několik dní/týdnů.
-
Jak dlouho je záruka po opravě?
Dobu záruky najdete v našem ceníku.
-
Jak dlouho to bude trvat?
Záleží o jakou opravu se jedná.
-
Spěchám, jde to rychleji?
V některých případech si lze zaplatit expres za cenu 1.500,- vč. DPH.
-
Mám vytopený MacBook / iPhone. Jde to opravit na počkání?
Proces deoxidace trvá 24-48 hodin a technologicky nelze urychlit.
-
Mám tu 2-3 telefony, můžete z nich udělat jeden funkční?
Nikoli.