Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Mac oprava a servis

Dozvíte se jak Mac opravit a kolik by stála Mac oprava

Jak získám opravu svého Macu?

Pro získání opravy svého Macu, můžete učinit rezervaci na Apple Store, Apple Authorized Service Provider nebo v některém z pozáručních servisů. Je důležité, aby jste přitom znaly své Apple ID a heslo ke svému účtu před sjednáním schůzky. Můžete také kontaktovat Apple podporu a ta vám zašle zdarma přepravní krabici, do které Mac pouze vložíte a můžete jej zaslat do nejbližší opravny.

Svůj opravený Mac dostanete hned jak to bude možné. Podle toho, kde využijete opravu, budete mít rozdílné informace o sledování vaší opravy. Status opravy vašeho Macu u Applu můžete sledovat zde:  sledování stavu opravy online.

Jak založit nový servisní případ

mac oprava a servis

Kolik to bude stát?

Pokud máte Mac, na který se vztahuje krytý servisní program AppleCare + nebo pokud jej máte v záruce, tak zde není žádný poplatek. Ověření stavu záruky Vašeho Macu si můžete ověřit zde: Ověřit záruku online. Pokud již Mac nemáte v záruce, ceny opravy a Mac servisu bude záviset na typu opravy. Zeptejte se svého dodavatele opravy pro přesné nacenění. Většinu cen nejsou však servisy schopny stanovit dříve, než po diagnostice. Diagnostika bývá placená v případě pozáručních oprav, nebo záručních oprav, na které se již nevztahuje záruka (vlivem polití, mechanického poškození).

„Na polité nebo mechanicky poškozené Macy již není poskytována záruka“

Oprava baterie Mac

Jestliže zaznamenáváte problémy s vaší baterií, pravděpodobně bude vyžádována oprava. Tento tip vám ukáže, jak maximalizovat nastavení a využití baterie. Jestli nemůžete zapnout Mac, nebo pokud je obrazovka černá, pokuste si projít tyto kroky, aby jste zjistili jestli je potřeba navštívit servis.

Váš Mac, může být krytý servisním programem AppleCare + (ten ovšem pro Českou republiku neplatí – je tedy nutno vyjet za hranice), nebo stále běžící zárukou.

Příslušenství na baterie

Apple-originální příslušenství je kryto pod zákonou záruční lhůtou. Apple-branded accessories are covered under the Apple One Year Limited Warranty. Záruka na originální baterie se nevztahuje, které se opotřebovávají vlivem běžného používání.

AppleCare+

AppleCare+ pro Mac prodlužuje vaši technickou podporu a hardwarové krytí až na délku 3 roků od data nákupu. Apple Care+ také zahrnuje až 2 incidenty na náhodné poškození, které běžná záruka rozhodně nekreje. Toto každé náhodné poškození zahrnuje servisní poplatek. Apple care+ program můžete zakoupit nejpozději do 60 dnů od data prodeje.

Apple Limited Warranty a AppleCare+ jsou benefity navíc oproti běžným záručním podmínkám.

AppleCare+ nezahrnuje poškození tekutinou.

mac oprava

Mac oprava – příprava

Před tím, než se pokusíte doručit Mac do Applu, ujistěte se, že nemáte zapnuté FileVault a máte zazálohované svoje data. Budete potřebovat obnovu dat, pokud se vám vrátí Mac přeformátovaný během servisního procesu.

„Apple ani žádný jiný servisní poskytovatel není zodpovědný za ztrátu dat.“

 

iSupport.cz

se mění na

MacPodpora.cz

 

od června 2017

    Napište nám








    Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

      Odpovídáme rádi a všem




      Odpovím Vám hned, jak to půjde

        Chci si rezerovat termín









        Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

          Potřebuji zachránit data ihned





          Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

            Objednávám servisní výjezd







            Po odeslání formuláře vás budeme ihned kontaktovat

              Objednávka svozu

              Objednáme pro vás přepravu na všechna Apple zařízení po celé ČR.
              Smluvní partneři jsou přepravní společnosti DPD a Messenger. Zařízení je pojištěno přepravcem.

              Kam chcete poslat zařízení?








              Odesláním formuláře zákazník souhlasí s podmínkami svozu, dále souhlasí s našimi obchodními a servisními podmínkami a zásadami pro zpracování osobních údajů.

              Po odeslání objednávky na svoz zařízení vás budeme kontaktovat a pošleme k vám kurýra.

              S přepravou vám pomůže

              Tereza

              (Po-Pá: 10:00-17:00)