MacPodpora magazín
Jak vyhledat historii nákupů v App Store?
Jak vyhledat historii nákupů v App Store?
Možnost vyhledat vaše historii nákupů v App Store vám může pomoci obnovit aplikace, které jste omylem smazali nebo odhalit problém s vašim předplatným.
Zobrazí se vám seznam všech nákupů na všech vašich zařízeních spolu s tím, kolik jste za ně zaplatili (včetně všech bezplatných aplikací).
Pozor, že pokud se v App Store vrátíte o hodně zpět, možná se budete muset posunout dolů, abyste viděli celý seznam.
Uvidíte také veškerou hudbu zakoupenou od Apple Music/iTunes a můžete vidět též opakované záznamy stejných aplikací, které znamenají aktualizace těchto aplikací.
Vaše historie nákupů na iPhonu nebo iPadu
V Nastavení klikněte nahoře na své jméno a potom na Média a nákupy. Můžete být požádáni o přihlášení k Vašemu Apple ID.
Klikněte na Zobrazit účet a poté na Historie nákupů. Seznam můžete filtrovat buď podle posledních 90 dnů nebo filtrovat a zobrazit pouze placené nákupy či bezplatné nákupy.
Je také možné vyhledat konkrétní cenu nebo položku nákupu podle názvu nebo dokonce podle ID objednávky. Jestliže nemůžete najít položku, u které si pamatujete, že jste ji zakoupili, je pravděpodobné, že byla zakoupena pod jiným Apple ID.
Pokud ve své nedávné historii uvidíte nějaké neočekávané poplatky, možná byste se měli nejprve informovat u členů své rodiny, kteří mají rovněž přístup k vašemu zařízení nebo vašemu Apple ID, zda o tom něco nevědí.
TIP! V App Store můžete nastavit předvolby tak, aby v případě potřeby vyžadovaly pro každý nákup heslo.
Pokud máte v historii nákupů stále nevyřešené položky (zejména předplatné), které nepoznáváte, můžete požádat o vrácení peněz.
Historie nákupů prostřednictvím Hudby nebo prohlížeče na Macu
Můžete také přistupovat k historii nákupů ve svém vlastním účtu App Store na počítači Mac nebo PC.
Jak na to? V Safari nebo jiném webovém prohlížeči navštivte tento web a přihlaste se pomocí svého Apple ID.
K historii nákupů můžete přistupovat také prostřednictvím aplikace Hudba. Otevřete aplikaci a klikněte na položku nabídky Účet v panelu nabídek.
Odtud vyberte Nastavení účtu. Můžete být požádáni o přihlášení ke svému Apple ID. Přejděte na stránce dolů na Historie nákupů a vyberte možnost Zobrazit vše.
Přímo nad Historie nákupů se může zobrazit část Stahování a nákupy, která obsahuje možnost „znovu skrýt“ všechny skryté nákupy ke stažení.
Pokud nemůžete najít nákup, o kterém víte, že jste jej provedli, odkrytím může dojít k nalezení nákupu, který hledáte.
Pokud narazíte na problém, klikněte na tlačítko Nahlásit problém. Tím zahájíte korespondenci se společností Apple, která vám problém pomůže vyřešit.
Pomohl vám náš článek? Dejte nám vědět!
Kontaktujte nás
Napsat nám můžete na: