Permanent service and support
Poskytneme vám stálý support Apple zařízení, okamžitou opravu a náhradní zařízení
během opravy. Vaše zařízení jsme schopni spravovat ať jste kdekoliv.
Servisní balíčky pro stálý servis a podporu
Ceník správy zařízení
Ceny jsou bez DPH a pouze orientační. Mohou
se lišit v závislosti
na konkrétním řešení.
Ceník správy zařízení
Ceny jsou bez DPH a pouze orientační. Mohou |
iSupport Level 1 | iSupport Level 2 | Premium |
9.720 Kč 900 Kč | 20.520 Kč 1.900 Kč | 51.300 Kč 4.750 Kč | |
Ideální pro menší firmy s menším počtem Apple devices, které nespěchají. Počet 1-5 | Optimální řešení kombinující výhody pro většinu firem a škol. Počet 5-10 zařízení | Servis a podpora pro náročné. Velmi rychlé opravy a podpora bez starostí. Počet 10 a více | |
Sleva na servis | |||
Sleva na opravy | 10% | 10% | 20% |
Sleva na vylepšení Macu | 10% | 10% | 20% |
Nákup Apple vybavení | 5% | 10% | |
Sleva při nákupu na operativní leasing | 2% | 3% | 4% |
Sleva na prodej použitých Maců | 5% | 10% | |
Opravy | zdarma | ||
Zapůjčení náhradního Mac | zdarma | ||
Zapůjčení náhradního iPhone | zdarma | ||
Opravy základních desek | |||
Opravy iPhone na počkání | |||
Opravy iPad | do 48 hod | do 24 hod | do 24 hod |
Opravy MacBook | do 72 hod | do 48 hod | do 24 hod |
Svoz zařízení zdarma | |||
Technická podpora | |||
Rychlejší vyřizování záručních oprav vašich zařízení | zdarma | zdarma | |
Podpora na chatu | |||
Vzdálené připojení | 1 hod | 2 hod | 4 hod |
Podpora v místě klienta | 1 hod | 1 hod | 2 hod |
Telefonická podpora | 9-17:00 | 7-20:00 | |
Vlastní technik | |||
Správa zařízení | |||
MDM správa zařízení | |||
Správa Maců a hlídání poruch dřív než nastanou | |||
Něco navíc | |||
Tvrzené sklo zdarma k opravě | |||
Správa rodinny v ceně | |||
Optimalizace a profilaxe zdarma | |||
Naši spokojení zákazníci
Protože v naší společnosti řešíme komplexní služby, je váš osobní život a čas na tom o poznání lépe.
-
Ondřej Gregor Brzobohatý
“Milé prostředí i lidé, co vám s vaším jabkem vyjdou vstříc a můžete si být jistí, že ho nenechají shnít. ”
-
Luboš Xaver Veselý
“Jedno z mála míst, kde profesionalita a dnes již vyhynulý přátelský přístup se pojí do jednoho.”
-
Ondřej Svoboda
“rychlá, bezproblémová komunikace, 100% klientský přístup, profesionální personál. Naše společnost i moje rodina využívá služeb.”
-
Martin Juža
“Se službami společnosti MacPodpora jsem velmi spokojen. Jednání probíhá na profesinální úrovni a veškeré zakázky jsou vyřízené ve velmi krátkém čase.
Jsem rád, že jsme našli kvalitního partnera pro produkty Apple.” -
Radim Kolarsky
“Rad bych, abyste do budoucna fungovali jako prvni linie podpory pro IT doma u rodicu. Kdyzkoliv se neco stane, kdyz nejsem v Praze, tak tak je dobre mit schopne a spolehlive lidi, a budu se tedy tesit na dalsi spolupraci. :)”
-
Josef Novotný
“Perfektní servis. Na začátku vás uvítá usmívající se holčiny z Mac kavárny a nasměrují na servis. Technik prokonzultuje problém a zapíše do zakázek. Druhý den přišel mail s ukončením opravy a možnosti vyzvednutí. Platit můžete i platební kartou což vítám. Cena diagnostiky přijatelná Doporučuji, velká spokojenost.”
-
Karin Genton-L'Epée
“thank you
I am very happy and satisfied with the repair of my IPAD and the friendly and efficient customer service Smile” -
Ondřej Lipár
“Rychlá a profesionální pomoc s porouchaným MacBookem Pro. Můžu pouze doporučit.”
-
Petr Fodor
“MacPodporu jsem využil při resuscitaci svého iMacu, který nešel jakkoliv spustit. Hledání příčiny nebylo snadné, ale měl jsem z průběžného informování od techniků pocit, že se opravdu snaží najít zakopaného psa a pomoct mě. Teď už “velký iPad”, jak mu přezdívá dvouletá dcera, opět šlape jako hodinky.”
-
Ing.Marek Mojžišík
“Zákazníkem MacPodpory jsem již přes 5 let a stále věrný.”
Co se nejvíc řeší ve firmách?
-
Máme ve firmě ajťáka, který ovládá jen windows. Musím si najít i někoho na Apple?
Není potřeba. Apple zařízení jsou velmi intuitivní a snadná a po většinu času opravdu fungují. Většinu věcí jsme schopni řešit vzdáleně.
-
Přestáváme se vyznat v Apple zařízeních, která vlastníme. Co s tím?
Ve firmách, které mají více jak 5 zařízení nasazujeme program MDM tedy mobile device management. Vzdáleně je tedy možnost vyřizovat vaše požadavky na zařízení iPhone nebo Mac, aniž by jste museli být u zařízení.
-
We mainly use Macs to work, and we can not allow anything happen to them.
Pro tyto účely používáme sofistikovaný nástroj, díky kterému dostaneme včas zprávu o tom, že se s Macem něco děje. Toto probíhá bez účasti a vědomí uživatele. Jsme schopni tak odhalit první střípek problému, dřív než nastane a naplánovat opatření.