MacPodpora magazín
Apple pomohl charitativní kampaňi (RED) vydělat již 70 milionů dolarů!
Charitativní kampaň (RED) byla založena aby podpořila boj proti HIV/AIDS v Africe. Informace o kampani můžeme najít na speciálním twitter účtu pojmenovaném (RED). Právě zde byla 4.4. 2014 zveřejněna informace, že kampaň ve spolupráci se společností Apple vydělala již 70 milionů dolarů. A to díky červené produktové řadě.
Apple je spojen s (RED) od jeho založení roku 2006. Jako první byla vydána (RED) edice iPod nano. Od té doby Apple vydal několik produktů červené řady. Kromě iPodu nano, také iPod shuffle, iPad smart cover, bumper pro iPhone a v neposlední řadě také obaly pro iPhone 5S. Apple věnuje na boj s HIV část peněž z každého prodaného produktu pocházejícího z této červené řady.
Minulý rok se hlavní designer společnosti Apple Jony Ive spojil s designerem Marcem Newsonem a vytvořili pro (RED) unikátní řadu originálních one-of-a-kind produktů. Vyroben tak byl například červený MacPro nebo sluchátka EarPods z ryzího zlata. Jen za tyto produkty bylo pro účely kampaně utrženo skoro 13 milionů dolarů.
Červená kampaň (RED) je spojena nejen se společností Apple ale zapojili se také společnosti jako Starbucks, Nike nebo American Expres. Dohromady bylo pro (RED) utrženo více než 200 milionů dolarů.