Ptáte se

Na vaše dotazy reagujeme ihned.

FAQ - Vaše nejčastější dotazy

  • Bude mi po opravě fungovat Touch ID?

    Při výměně displeje existuje vždy 1% pravděpodobnost, že se může projevit skrytá vada a Touch ID přestane fungovat. Z 99% tedy fungovat bude. V případě, že nikoliv. Zašleme přístroj na Apple, kde provedou autorizovanou výměnu displeje a Touch ID spárují s Vaším telefonem.

  • Můžu si k vám přinést svůj vlastní díl?

    Ano můžete. Pokud tak učiníte, budeme vám účtovat pouze servisní práci. Ovšem bez záruky. Ta se přenáší na vás.

  • Mám základní desku po opravě v jiném servise, je to problém?

    Pro nás nikoliv. Samozřejmě si uděláme vlastní diagnostiku a provedeme opravu i již opravovaného. V našem servise jsme schopni opravit i "rozvrtanou" základní desku po zásahu jiného servisu.

  • Prodáváte i Apple produkty?

    Ano prodáváme. Na našem e-shopu najdete použité i nové MacBooky, iMacy, iPhony a jiné. Současně máme něco přes 300 produktů, které je možné u nás zakoupit přes objednávku.