Ptáte se
Na vaše dotazy reagujeme ihned.
FAQ - Vaše nejčastější dotazy
-
Bude mi po opravě fungovat Touch ID/Face ID?
Při výměně displeje existuje vždy pravděpodobnost, že se může projevit skrytá vada a Touch ID/Face ID přestane fungovat. Toto bohužel dopředu nedokážeme zaručit. V případě, že nikoliv, zašleme přístroj na Apple, kde provedou autorizovanou výměnu displeje a Touch ID spárují s Vaším telefonem. Face ID bohužel opravit téměř nelze. :(
-
Můžu si k vám přinést svůj vlastní díl?
Bohužel vlastní díly zákazníků nemontujeme. Nemůžeme na tyto díly držet záruku.
-
Mám základní desku po opravě v jiném servise, je to problém?
Pro nás nikoliv. Samozřejmě si uděláme vlastní diagnostiku a provedeme opravu i již opravovaného. V našem servise jsme schopni opravit i "rozvrtanou" základní desku po zásahu jiného servisu.
-
Prodáváte i Apple produkty?
Ano, prodáváme. Na našem e-shopu najdete použité i nové MacBooky, iMacy, iPhony a jiné. Současně máme něco přes 300 produktů, které je možné u nás zakoupit přes objednávku.
-
Můžete vystavit fakturu na firmu?
Ano, můžeme. Nicméně do 10 tis. vystavujeme zjednodušený daňový doklad bez údajů o zákazníkovi.
-
Je nutné si rezervovat termín?
Není nutné si rezervovat termín opravy.
-
Můžu platit kartou/převodem?
Platit lze kartou nebo v hotovosti na pobočce. Platba převodem je možná, ale pouze předem, zařízení odevzdáme na základě potvrzení o platbě.
-
Jste plátci DPH?
Ano, jsme plátci DPH.
-
Můžu mluvit s technikem?
Vyžaduje-li to situace.
-
Jste autorizovaný servis?
Naši technici mají certifikaci Apple, ale záruční opravy sami neprovádíme. S autorizovanými servisy spolupracujeme a fungujeme jako sběrné místo.
-
Jaké používáte díly/baterie?
Používáme výhradně originální díly.
-
Co dělat, když jsem zapomněl Apple ID?
Vyzkoušejte https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid
Případně volat na jedinou oficiální Apple podporu pro ČR na čísle 800 700 527. -
Poskytujete nějaké množstevní slevy pro B2B klienty?
V případě poptávky na B2B spolupráci, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu zakaznici@macpodpora.cz.
-
Proč potřebujete heslo?
Přístroj je nutné otestovat před/během/po opravě, abychom předešli možným reklamacím či skrytým vadám a mohli Vám dát záruku na opravu.
-
Je možné dostat zpět vymontovaný náhradní díl?
Původní díly se vrací výrobci Apple. Díl je možné vrátit, ale cena opravy je pak cca o 30% vyšší.
-
Jak zacházet s nově vyměněnou baterií?
Nejlépe nabíjet do 80 % a vybíjet do 20 % a nenechávat zařízení na nabíječce několik dní/týdnů.
-
Jak dlouho je záruka po opravě?
Doba záruky se může lišit dle úkonu, detailní informace najdete v našem ceníku.
-
Jak dlouho to bude trvat?
Záleží o jakou opravu se jedná. Výměna LCD/Baterie na zařízení iPhone je zpravidla na počkání. Složitější opravy mohou zabrat 2-5 pracovních dnů. Nejsložitější opravy základní desky ještě déle.
-
Spěchám, jde to rychleji?
V některých případech si lze zaplatit expres za cenu 1.500,- vč. DPH.
-
Mám tu 2-3 telefony/macbooky, můžete z nich udělat jeden funkční?
Nikoli. Takové služby neprovádíme. Ze zkušenosti víme, že po smontování několika zařízení dohromady může docházet k problémům s kompatibilitou/funkčností atd.